Thursday, March 5, 2009

Bile TeRjUmPe DuRi DaLaM DaGiNg....

Bile kawan sendiri mengkhianati , ape yang anda lakukan? huhu.. Ceritaku sebenar, bukanlah sampai sanggup 'mengharapkan pagar, pagar makan padi'... tidaklah sampai fantasi sebegitu..
tapi yang kesalnya, membuat 'something' di belakangku.. maksudnya yg lebih jelas tanpa pengetahuan aku.. Pada mulanya , nemang hati ku membuak-buak menahan kesabaran.. tapi setelah dinasihatkan oleh pakar runding yang tidak bertauliah, aku dapat menahan kesabaran ini.. pakar runding ku berkata " mira@ kiki, relax.. ko jgn gini, cube ko balas dengan kata-kata sinis" .. hahahahaha.. lalu , aku mengambil ilham untuk membalas dendam dengan menggunakan kata-kata sindiran.. Akhirnya, aku berjaya membalas dendam.. Kini , tinggal menunggu sahaja reaksi si dia.. Adakah aku sangat kejam? hmmmmm... tidak rasenye....

2 comments:

♥iqah♥ said...

tak baik brdndam tau.
hee~

Anonymous said...

Ummul: http://startagain.via.my

ok,aku setuju ngn kawan ko tu...
tp kalau aku la..mangsa dendam kesumat ko tu...better kita terus terang je la..kite settle cara baik la...naik roller coster kat cosmo world ke..makan pizza yg ko blanja ke..g zoo negara tgk hgajah berak ke...ok,not joking k.