Monday, July 11, 2011

coxit placentam a.k.a bake a Cake


aku dan mak aku bercadang utk buat kek... well, konon2 dah pakar jelahh kan..
cerita yg menarik skali psal nak beli alat buat kek...
so, aku + mak aku + ayah aku pergi shopping mall ... pergi utk ap? mestilah utk shopping...
TAPI!!! beli pergi shopping perkara wajib skali utk ditinggalkan ialah ayah aku... hahaha..
sebab ap? drp dpt shopping.. korg akan dpt window shopping shj... susah nk pujuk ayah aku beli bnda2 yg die anggap mengarut ni.... well lelaki biaselaa kan..
sedang asyik melilau mata utk beli bhn2 kek, mak aku decide utk beli benda alah ni: and the price RM100++, belum sempat mak aku nak ckp ap2, ayah aku lesap sekelip mata dr pandangan mata... hahaha.. handal jugak ayah aku main sorok2 ni... wa caye lu laa....
so, kami pulang dgn harapan yg punah lunyai yg dilenyek2.... huhu..
A few days after, my mum bring this to home :
which cost double price from the previous one... hahahaha.. bagus2, ni namenye balas dendam drama kalah citer2 korea... aku suke.. aku suke... hahaha..
x dpt brg diingini, kite beli brg laen yg hargenye lg mahal.. tol x???
ok.. thats it.. citer seterusnyer, time to bake a cake... hahahaha...
disebabkan yg mak aku beli ini adalah bread maker actually, but we still can make a cake...
cume rasenye terlebih mcm roti berbanding cake... it turn out not pretty well but we will make it better for next time..

2 comments:

amierain said...

hahahahahaha

Miss Enigma said...

bak arr sini kek yg kaw buat tu..nak ghase jugak! ekekeke ;p