Monday, July 1, 2013

gojes or jongos?

well... dah lebih stahun jgak buka blog ni.. and bnda yg pling aku x puas hati adelah... gmbar yg aku post chantik2 dan jongos2.. eh salah, gojes2 smue hilang... yg ade tanda seru dlm segi tiga.. arrr.. mcm mane aku nk repair balik ni... bute IT skejap...

abaikan jelaaa... sekrang cerita aku selepas stahun... tgh ambil MBA kt uitm shah alam..status aku sekarang.. in relationship... with myself... esok pagi ade final... tapi still berblogging dulu.. merehatkan minda katenyer... puihhh laaaa kiki.. 

update ttg diri aku lagi.... byk benda yg aku smakin matang(kowtt) .. hahahaha... basically psal kehidupan... errr.... bolehlaaaa.. x kan psal kematian plak kan? aku rase aku still x sure ap yg aku mahukan in da nearrr futureeee... still lagi mcm anak mak ayah... ikot arus air je laaa kot...
oooo... smalam aku jmpe ngan gadis2 gojes aku... hebatttt mereka ... 

cerita aku semakin tiade arah tujuan... maka akan ku habeskan disini

No comments: