Saturday, April 11, 2009

HaPPy BfDaY To U.....


Hari ini adalah detik bersejarah untuk ayahku.. dah masuk tahun ke-53 akhirnya.
Bila nak dikenangkan balik, banyak pengalaman pahit dan manis kami sekeluarga.
Siape yang ayahnya tak pernah marah kepada anaknya. Itu namanya dia sangat sayang kepada anak dia yang chomel macam aku..hahahaha.. mesti arr aku paling comel sebab aku sorang je anak perempuan dan yang paling bongsu.. ^_^
Aku nak bercerita sikit kat sini tapi aku segan tahap maksima...
tapi tak megapa, keranamu Malaysia aku sanggup bercerita..
Selama aku hidup 19 tahun ni aku tak pernah ingat hari lahir ayahku, bila beberapa hari sebelumnya ibuku akan mengingatkan aku.. adakah aku dikategorikan anak derhaka? tidak.. aku tidak mahu menjadi batu, jadikan aku Miss Universe.. boleh aku kawen dengan max..
haha.. itu adalah gurauan semata-mata...

Tapi hari jadi ayahku ditakdirkan sama seperti "someone" yang aku kenal.. Jadi aku hanya ingat tarikh 11 April adalah hari jadi kawanku, tidak tahu langsung tarikh itu jua hari jadi ayahku..
huhu... ampunkan anakmu yang mengalami penyakit short term memory lost..

Yang paling best , aku memberikan hadiah kepada kawanku , tapi tidak kepada ayahku..
huhu.. baru jer petang tadi kami sekeluarga makan bersama meraikan bfday ayahku.. (ayahku yang kene keluarkan duit) hehehe.....

Tapi mengapa, dan kenapa mereka berdua ini ditakdirkan sama hari jadi ?

Kepala aku pening!!!

dah korang semua jangan baca lagi.......

aku kate jangan baca, ....

korang ni degil arr!!!!!!!

dah aku nak blah......

2 comments:

Fiqa said...

yeke?
mak kite 12 april...
hehe~

xabes2 ngn max...hahaha~

amierain said...

happy bfday wat mak fiqa....
tanpa mak fiqa, kite x kn bertemu..
chewaaah....
max adlah nyawa hidup dan matiku...
tanpa max, siapalah aku....
haha