Thursday, April 9, 2009

PeRanG DuNiA Ke-2 BeRmUlA....


Ummul telah memulakan serangan terhadap pejuang2 negara. (nak terguling-guling aku baca blog ko ummul). Aku bukan nak membanggakan diri tapi hanya menyatakan fakta yabg sahih dan benar sahaja. Ummul telah memberikan aku seluar tido yang amat selesa , tapi itu seluar ogy. lepas itu beliau pun berkata bahawa dia terpaksa tidur di atas lantai kesejukan. Macam Hang Oda dan Hang Mira tak berada di tikar getah sejuk itu sekali. Baiklah, aku x nak bergaduh2 dalam blog ni , jadi aku telah membuat kesimpulan secara keseluruhannya, Hang Oda dan Hang Mira pergi mempertahankan negara dan ummul hanyalah meyumbangkan bahan2 keperluan kepada pewira2 negara. Harap2 nama ummul tercatat dalan buku sejarah tingkatan 4 & 5.


Pesanan untuk ummul: blog ko lembab semacam nak bukak. Ko jangan menyebabkan aku kalah pergi berperang.. haha

1 comment:

amierain said...

Hang oda dan hang Mira berpadu tenaga dan akhirnya nokhoda ummul tewas dan tersadai bagai kucing dipenyek kereta..hahahaha..
ko x bace buku sejarah tinkatan 5, page 168?